Najczęściej zadawane pytania i problemy

Aplikacja mobilna iOS się wyłącza po kliknięciu czegokolwiek na ekranie.
Należy odinstalować aplikację z telefonu i ponownie ją pobrać oraz zainstalować. Jeżeli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z Działem Pomocy za pomocą formularza kontaktowego.
Przy logowaniu do aplikacji przeglądarkowej widzę komunikat "Zostałeś wylogowany ze względów bezpieczeństwa".
Oznacza to, że ktoś próbował zalogować się na Twoje konto równocześnie z Tobą - w tym przypadku zalecamy zmianę hasła. Zrobisz to poprzez funkcję "Przypomnij/Zresetuj hasło".
Przy uruchamianiu aplikacji mobilnej na Android, wyskakuje okno z zapytaniem "Zezwolić aplikacji na dostęp do zdjęć, multimediów i plików na tym urządzeniu?".
Na niektórych wersjach Android, w przypadku braku pobrania pytań, aplikacja przy każdorazowym uruchomieniu będzie wyświetlała komunikat tego typu. Należy zezwolić aplikacji na dostęp, a nastepnie pobrać w aplikacji przynajmniej jedną kategorię pytań.
Podczas próby odtwarzania pytań w aplikacjach mobilnych, pojawia się błąd "Nie udało się odtworzyć pytania"
Czasami może zdarzyć się np. przerwa w połączeniu z internetem podczas pobierania pytań do aplikacji i plik może zostać nieprawidłowo zapisany. Zalecamy odinstalowanie aplikacji, zainstalowanie jej ponownie i pobranie pytań będąc połączonym ze stabilnym połączeniem internetowym (np. domową siecią Wi-Fi).